Bra helg

I fredags så fick jag skjuts hem av Niklas, sen var han hos mig resten av kvällen. Såg film och sånt, vi gick också ut och jag halkade. Mina knän är alldeles blåa.. I lördags städade jag mitt rum sen for jag till Emma, Gustav var också där. Vi var ute ett tag sen for vi och handlade, när vi kom tillbaka så vaxade vi våra ben.. Gjorde så sjukt ont, skrek som jag vet it vad. Sen gick vi och lagade middag och senare kom även Joel och John. Vi såg film och åt godis, satt vid datorn lite grann också xD Sen for folket hem och jag åh Emma gick och la oss. Nu idag så vaknade vi och såg Pocahontas, så himla bra film! Mamma och Johan kom och hämtade mig sen, då for vi och åt på frasses och sen till Farmor. Jag fick övningsköra hem, har blivit riktigt duktig faktiskt! Ja nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, är så sjukt trött så ska nog bara slöa. Vi hörs
Söta tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0