Helg!

Gårdagen var hur rolig som helst, efter skolan så for klassen till havsbadet och badade. Riktigt skönt var det, senare på kvällen var det klassfest. Himla glad att jag for dit, var inte alls så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. I början på kvällen var det bara klassen som var där, senare kom det massor med annat folk dit. Blev bara ännu roligare! Vi for hem kring 12 typ, var hur trött som helst. Man blir verkligen trött av att bada, när jag kom hem gick jag och la mig direkt. Idag blire att städa rummet och nedervåningen. Imorse satt jag och såg på talang som jag missade igår. Var en helt sjukt bra kille som sjöng. Lägger in en länk så ni kan lyssna. Nä om man skulle ta och börja städa nu så man hinner ut i finvädret.
http://www.tv4play.se/noje/talang?title=staende_ovationer_for_loves_sang&videoid=1593812
Anna kanske kommer hit ikväll också, riktigt mysigt ska vi ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0