Tjenare brudar

I torsdags så var jag med Niklas och vi gjorde inte så mkt, såg film och sånt. Igår så gick jag först på stan med Gustav, sen kom även Tova. Vi lejdade på ett tag tills Gustav for hem, då gick jag och Tova en stunde till sen gick vi till ängeln och delade på en pizza. Gott var det! Sen blev det bio på kvällen med, Tova, Niklas, Marcus och Fredrik. Det var faktiskt en rätt så dålig film, läskig var den då inte. Senare åkte vi till sunes där Niklas och Marcus åt, förstår inte hur dom orkade. Sen när dom farit så gick jag och Tova en stund på stan, så sjukt kul det var. Vi hittade på lite knasigheter där, sen for vi hem till henne och sov. Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra, är då trött så det blir nog bara att ta det lungt. Bjuder på några fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0