Yay!

Tjenare alla glada! Idag har det varit roligt på skolan, elr ja allt förutom lektionerna har varit roligt. Har verkligen hunnit med att vara med alla mina fina vänner idag pga att vi har lektioner tillsammans och alla hål och kul har vi haft!
Var skitmat idag så he blev en pizza på viking ist, inte helt fel det kan jag säga. På vägen tillbaka hade vi lite roligt med kameran, ni ska få nå bilder ;) Första lektionen idag kan jag väl säga var ganska slapp, vi fick rita och färglägga en cell i typ 1 timme, sen fick vi sluta när vi var klara. Awesome! Nu blir det lite plugg, sen så ska jag förmodligen se true talent också. Pusss
Min sjukt fina cell!
Haha, älskar att Joel dyker upp helt random bakom oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0