It only hurts for a little while

Dagen har varit sådär, redovisningar i typ hundra år. Blir verkligen sjukt less att sitta och lyssna, förstår ogge som somna. Om jag it hade varit en ''duktig'' flicka hade jag också gjort det. Idrotten var it heller så super kul i början, mådde inte alls så bra. Kämpade mig igenom, presterade ett mål i innebandyn. Stolt tjej. Gick till mattelektionen och fick veta att jag får G i matte B, ännu mer stolt tjej. Nu hade jag tänkt isolera mig på mitt rum och plugga till förhoppningsvis ett g i spanska, ingenting känns bra just nu. Känner mig sjuk, trött och ledsen. Är väl den tiden i månaden som spökar, blir nästan deprimerade varje månad när denna sjukt jobbiga vecka kommer och plågar mig med galna smärtor och tårar som inte ens förtjänar att bli fällda. Måste berätta att jag grät till ''Made'' förra gången, är ju seriöst pinsamt! Får dock hoppas att denna gång kanske blir något bättre än alla andra.

Kommentarer
Postat av: linn

Frida, du vet att jag älskar dig va? <3

2011-12-15 @ 17:51:46
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0