The Quiet Place

Igår efter skolan blev det lite shopping in the stad med Nikke och Danne, hade tänkt köpa ett par jeans men he vart it. Enda som blev var ett par nya hörlurar eftersom att mina pajja igår, that sux.
Har iaf sovit hos Nikke inatt och nu har jag typ nyss kommit hem, får se vad som händer ikväll. Morsan och farsan ska på konsert i Storforsen där bla några kusiner ska spela. Får se om jag kanske följer med dit, skulle få övningsköra isf. Annars blir det bara att sitta hemma och göra ingenting eftersom att jag inte tar mig någonstans. Sååå jag följer nog med! Om nu inte någon vill komma till ödsliga Arnemark och mysa med mig ist. Hör av er isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0