Music is my boyfriend

Nyss kommit hem, känner verkligen att jag är spyless stan just nu! Kvällen igår var mysig, var ju på bio med lite folk. Höll verkligen på att skratta ihjäl mig åt Bella, så himla tokig hon är, hon har verkligen svårt för att vara tyst under filmer. Filmen var hyfsat bra, var precis likadan som den svenska ''Män som hatar kvinnor''. Var dock sjukt jobbigt att den var 2 timmar och 40 min lång, klarar verkligen inte av att sitta så länge. Efter filmen så for vi hem till Bella och efter ett tag så kom Anton dit och såg film med oss också. Tror verkligen att min hjärna hade gått och lagt sig innan jag hade gjort det, kan erkänna att jag inte alls var så himla smart igår kväll, så går det när man äter en massa godis och är övertrött.
Är då iaf sjukt trött just nu så hade bara tänkt lägga mig och se film eller nå, måste även städa akvariet, usch!
Senare ikväll blir det myspys i Arnemark, mysigt kommer det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0