Dag 07 – Min bästa vän

Jag har många fina och underbara vänner, men min bästa vän är Anna Nilsson. Har känt hon sen sexårs och jag kan berätta allt för henne, jag litar på henne. Saknar henne nu när vi inte går i samma klass, men även fast vi inte är med varann hela tiden så vet jag att hon alltid kommer finnas vid min sida. Jag kommer då alltid finnas här för henne om hon behöver mig. Har extremt många roliga och underbara minnen med henne, det kommer säkert bli många fler. Är så glad att jag träffade henne, hon betyder massor för mig. Skulle ha varit väldigt tungt utan henne. Jag älskar dig Anna, min bästa vän.




Kommentarer
Postat av: anna

blev rörd, du är verkligen världens bästa!, Utan dig skulle de vara svårt. Jag har många vänner men tro mig när jag säger det av alla de är du den bästa! jag älskar dig otroligt mycket min finaste vän och vill ägna en dag med dig snart pusssspusss <3

2011-02-17 @ 19:00:14
URL: ahttp://annnanilssson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0