17 bast och ingen som helst skillnad

jo igår så fyllde man då år, känner ju som vanligt ingen skillnad. Men en rolig dag igår var det då iaf, mina fina klasskamrater sjöng för mig under mattelektionen. Det var då riktigt fint iaf, sen slutade man ju typ halv 12 igår. Var på stan från dess till 9 då jag, pontus, oscar, emma, fanny och åström gick på bio och såg the green hornet. Var så sjukt trött så jag halvsov typ genom hela filmen. Hant gå på stan med fler stycken igår, gick ett tag med gustav och fanny. Var ju som väldigt roligt, man flummade ju på som vanligt. Jag och fanny försökte göra så att gustav skulle missa bussen genom att söla oss när vi slog in gustavs paket som han hade köpt till sin farsa. Vi är ju som lite småduktiga jag och fanny. Nä men det var iaf en sjukt bra födelsedag igår, har ju typ dom bästa vännerna som finns!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0