8 januari 2011

Idag har jag inte gjort så mkt, for en sväng med skotern. Johan påstår att om inte han hade följt med så hade jag aldrig kommit hem, eftersom att jag råkade köra fast 1 gång.. inte ens mkt. Sen när vi kom hem var det inte länge kvar tills familjen sundström kom hit på middag. Tack än en gång till sofia som hjälpte mig att fixa en blogg :)
Insåg nu också att det bara är en dag kvar till skolan börjar om och det är inte någonting jag ser fram emot.. känner mig inte ens i närheten till utvilad. Det känns heller inte som att det kommer bli någon mjukstart i skolan, vet ju att jag har ett omprov.. Men det är väl bara bita ihop, se det från den ljusa sidan. Men jag hoppas att den sista dagen på lovet blir superbra, vet inte vad jag ska hitta på än men vad som helst blir nog bra.
Men ni får ha en bra sista lovdag kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0