Det är aldrig kört.

Jo i fredags så kom det tre söta pojkar vid namn pontus, oscar och johan till mig. Dom hade kört skoter från stan ända till bästa arnemark (inte för att det är så långt) men det var riktigt roligt, dom e ju som roliga pojkar.
I lördags vaknade jag, käkade lite frukost/lunch sen drog jag till emma. När jag kommer fram till Öjebyn så får man skjuss hem till emma med skoter, ändå kul. Sen när vi kom fram så gick vi in, sen gick vi ut i hennes stall där jag fick prova rida. Övervann ju typ min rädsla för hästar, och tyckte att jag var rätt så duktig på att rida ändå. Senare på kvällen for vi in till stan på hemmakväll och hyrde några filmer och köpte godis. När vi kom hem kom gustav och såg film med oss, roligt det också. Sen idag så vaknade vi typ 9 kanske? Vi steg upp, åt och sen for vi och körde skoter till ok och tanka. Sen körde vi och mötte upp pontus som följde med hem till emma där vi såg en till film, Paranormal Activity, ändå rätt så läskig film. Men man var ju som inte så jätterädd ändå (HOST).Tyckte jag klarade mig ganska så bra. Nu blire lite plugg och sån där tråkig shit. Men helgen har iaf varit hur bra som helst.


Tur att men e söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0