En blå ängel

Dagen började segt, som vanligt. Känns som att det är någonting som saknas.. Och det är de också.. Men jaja. Dagen blev bättre efter lunch när vi hade idrott. Boxning stod på schemat och det var hur kul som helst, men sjukt jobbigt. Sen i slutet av dagen hade vi nk och känner mig ju ganska så stolt eftersom att jag hade värsta smartaste idén till labben som vi gjorde. Känner mig riktigt smart. Sen efter skolan for jag, gustav, emma och oscar hem till pontus och såg film. Riktigt kuligt var det, tur att jag har så fina vänner. Har alltid så roligt med er, har typ it skrattat söjn mkt på länge. Filmen hant vi inte se klart för vi skulle gå och äta, blå ängeln blev de. Och gott var det. Så imorrn blire nog kanske att se färdigt filmen. Åkte buss hem halv 8 och på bussen träffade jag sofia så vi satt och pratade hela vägen hem. Nu sitter jag här helt ensammen och lyssnar på musik, om jag inte hade haft musik hade det vart väldigt tråkigt. Men det har vart roligt idag, hoppas att det blir det imorrn också. Tar var dag som den kommer och tydligen så är det bästa att gå vidare.. Och det är de jag försöker göra just nu, men det är svårt.. Sjukt svårt..  Skulle bara vilja sätta mig på ett tåg, buss, flyg, vad som helst och bara fara här ifrån.. Men det ska jag inte göra.

Kram Frida

Världen är som en spegel. Allt blir vackrare när du ler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0