For my lover

Hej!
Första skoldagen efter lovet är över, kan inte säga att morgonen började så bra.. Hade jättesvårt att somna igår kväll och det fick jag äta upp i morse, var hur trött som helst. Hant iaf med bussen, skolan var inte rolig i början.. var bara ledsen, tänkte alldeles för mkt på tråkiga saker, ville bara hem. Sen när jag fick träffa alla kompisar som man inte träffat under lovet blev det mkt bättre. Iaf efter skolan så for jag, pontus, oscar, gustav, emma och linn in till stan. Kan ju säga att vägen dit var kul, fick åka på styret när pontus cyklade och oscar satt på pakethållaren. Slutade halvvägs ner i snödrivan. Sen blev det lite snökrig, förstår inte varför man ska kasta på mig, jag hade inte ens gjort nå!? Vi gick först och fikade och där efter lämnade emma och linn oss. Då fick jag gå själv med pojkarna, riktigt kul! Hittade ett svart linne och en bh (knallrosa) vet inte vad som hände, men dom övertalade mig att köpa den rosa. Och den var väl rätt snygg faktiskt. Kanske kan tänka mig att börja gilla rosa. Sen åkte jag med morsan hem halv 6, kom typ 10 minuter försent till zumban. Som btw var hur kul som helst!! Längtar tills nästa gång :) Det var typ allt jag har hunnit med idag.

Vi hörs / Frida

Själen skulle sakna regnbåge om inga tårar fanns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0