Here without you..

Då har man typ nyss kommit hem, idag har jag vart i skolan sen blev det stan med anna. Det var riktigt kul, saknar hon verkligen. Vi gick och fikade, vi satt ett ganska så bra tag och bara pratade. Kändes skönt att få prata med hon, för hon får mig verkligen att må bättre. Har lugnt den bästa och finaste vännen på jorden, är så himla glad att jag träffade hon. Senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer, blir väl att bara vara hemma och dega i soffan. Har ju som varit borta hela veckan och gjort nånting så det ska väl bli skönt att vara hemma också. Men kul har det varit i veckan iaf, har så fina vänner som får mig att skratta och tänka på annat. Nu sitter jag och lyssnar på musik (som vanligt) och just nu är det three days grace, dom e riktigt bra. Dom tkr jag att ni ska lyssna på. Nä men ska väl gå och göra nå vettigt nu.

// Frida



Vart du än går, gå helhjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0