Promise me..

Har gått skola i tre dagar men det känns som en evighet.. Ingenting speciellt hände i skolan, våran spanskalärare var så snäll och fixa en extra lektion till oss som känner att vi behöver det.. Och med tanke på hur det gick på provet för mig så var det ganska så självklart att jag gick dit.. Idag blev det att fara till pontus och se klart filmen, sen såg vi en till efter den också. Åkte hem halv 6, sen när jag kom hem gick jag direkt upp till mormor och morfar och käkade palt. Jättegott var det, älskar mormors palt. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, är då sjukt trött iaf... Som vanligt. Sitter och lyssnar på musik och just nu är det ''Dead by april - promise me'' som spelas, får så underbara och fina minnen av den låten. Spelar den om och om igen och blir aldrig less den. Musik är nog det bästa som finns, finns låtar med texter som beskriver precis hur man mår och känner. Låtar som ger minnen, bra eller dåliga. Tror inte att det går en dag utan att jag lyssnar på musik.

Imorrn slutar man då typ halv 12, det är ju skönt och så.. Om man hade bott i Piteå och inte i arnemark! Nu är det så att bussen som jag ska åka hem med inte går förens 2 timmar efter, känns ju sjukt kul.. Men kanske går in en sväng till stan elr nå. Hittar säkert på någonting att göra, om jag frågar snällt kanske man kan fixa så att nån kommer och hämtar mig. Jaja.. får se vad som händer.

// Frida



 
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0