Skoter!

Har haft så grymt kul idag att det finns inte, for och körde skoter med brorsan, Petter, Gustav och Melker. Riktigt kuligt var det. Vi var första bara och körde omkring typ, sen for vi till lövtjärn och grillade, och dit kom sen Jenny och Ida. Kan ju säga att jag inte körde fast nånting typ, jag tkr att jag kör bra men johan håller ju inte direkt med om det.. Men skit i han, jo jag lyckades också förstöra mina vantar. La dom visst lite för nära elden.. Sen när man kom hem för ett litet tag sen så hade morsan och farsan gjort semlor, så då fick man sitta och käka semlor och mjölk. Så sjukt gott.



Kan ju som säga att det var lite synd att man inte tog med systemkameran, då hade man fått några fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0