Tired of being lonely

Då har man nyss käkat middag. Blev att fara in till öjebyn idag, bara för att komma bort ett tag. Var och såg film hos Gustav med han och joel, det var riktigt kul. Karate kid blev det, tyckte att den var ganska bra. Men gode så lång. Har en förmåga att bli less. Nu tror jag att ja ska gå en sväng till hockeyplan och se nalta gubbhockey. Har ju tänkt vara med någon gång, men tror inte det blir ikväll. Skola imorrn blir ju inte kul. Vill inte ens gå och lägga mig för då blir det fortare morgon.. Sen har jag haft svårt att sova dom senaste dagarna. Men från det ena till det andra så har jag anmält mig till jägarexamen, känner mig faktiskt riktigt taggad. Ska bli himla kul. Nä men om jag skulle dra mig ut då, så att jag inte missar det.

Ha det bra / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0