Tisdag

Sovmorgon fick man imorse ända till kl 8 typ, hade utvecklingsamtal på morgonen. Kan ju säga att man e riktigt duktig i skolan ändå. Fast dom påstod ju att jag brukade prata under spanskalektionerna, händer ju typ aldrig? Nä men fick väl sluta hyfsat tidigt idag ändå, gick på stan ett tag med Pontus, Gustav och Oscar. Kuligt värre, sen kom jag hem kring 4 nån gång kanske. Gick upp till mitt rum och satte mig vid datorn när jag plötsligt hör pappa skrika till mig från källaren, springer ner och ser att han har sågat sig i handen. Inte smidigt kan jag säga, nä men sprang upp och hämtade nånting han kunde trycka på såret med och sen for vi till lasarettet där han fick sy. Så det gick ändå ganska bra, bara ett sår uppe på handen. Så det vart liksom tur i oturen. Sen for jag, morsan och farsan och käkade på big boy. Sen fick man ju övningsköra från öjebyn, himla bra gick det kan jag säga. Börjar ju kunna det rätt så bra nu ändå. Nä men nu skulle man kanske ta och göra nå vettigt, som tex läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0