Torsdag.

Känner ju som att torsdagar inte kan bli nå bättre, asså tre lektioner och sen slutar man halv 12!! Ändå gode så skönt. Idag har det varit sjukt roligt, drog in till Luleå med Pontus och Emma sen där träffade vi även Sanna. Asså ja Sanna.. vad ska jag säga, är så sjukt flummigt att vara med dig och så sjukt kul! Nä men den här dagen har varit hur bra som helst känner jag, även fast man inte kunnat sova inatt typ.. Blir att försöka lägga mig lite tidigare ikväll så att man orkar med fredagen, som btw är typ den jobbigaste dagen på hela veckan. Men skönt med helg ska det bli. Vet dock inte rikrigt vad jag ska göra men nånting kul blire säkert! Nu ska jag iaf försöka hinna läsa klart dom sista sidorna jag har kvar sen sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0