Bring me to life

Har varit på kyrkmarknaden idag med familjen och även Sofia följde med. Haha har känt att jag har varit så galet smart idag.. Elr? Haha nä men annat än marknaden så har det varit tråkigt , vill göra nånting men är för trött och seg för att orka hitta på nå. Blir väl att snart gå och sova när man ändå inte har nå bättre för sig, sitter och ser en film jag redan har sett. kulfaktorn slår skyhögt, elr kanske inte.. Nä men snart ska det hända grejor, ska vila upp mig som bara den och sen blire mkt kuligheter. Åkte ju på en förkylning medans jag jobbade och den blev ju inte bättre av allt jobbande heller, känner mig fortfarande krasslig. Men det är dock bättre som tur var. See ya
Vill att det ska vara den dagen som detta kort togs, då hade vi allt för roligt. Saknar dig Mr. Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0