jag tycker att konskas blogg håller på att ruttna bort!♥

Heyhey! ;*
Nu är frida nånstans with the husbil! Vars vet jag inte!
Men tyckte att hennes blogg blev lite tråkig eftersom att ingen bloggade, så jag kan göra de åt henne som en liten ängel! (aa'
men hon tycker säkert att de är skönt att fara iväg en sväng och bara ta de lungt eller hur? :)
men jag saknar henne ;/
jag sitter iaf på mitt rum och gör inget ;)
men väntar på att min kompis mica kommer! <3
Ja, som säkert alla vet så for frida igår och kommer hem om cirka en vecka, och då hoppas vi bloggläsare att frida har mke att berätta till oss, och att hon orkar lägga in bilder på datorn(som hon är verkligt dålig på) så vi får se vad hon gjort! :)
Och medans jag ändå räddar fridas lilla blogg så kan jag länka till några bloggar som ni bör läsa! :)


KAJSAS:-www.kajsakeso.webblogg.se
MICAS:-www.micalovisa.blogg.se
SIGNES:-www.signebergstrom.blogg.se
Linns(MIN): www.linnsanlinnsan.blogg.se


ja, dom bloggarna ska ni läsa :)) <3
men ha de bra, så kanske jag bloggar någon mer gång åt friiidaaa! <3


Pusshej!//LinnClareeN!♥

พวกเขาที่ฉัน!! ←gissa vad de betyder då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0