Love life!

Blev shopping för hela slanten idag i Luleå med Emma, Gustav och Niklas. Köpte trosor, örhängen, en ring, ett linne, en skjorta typ och någon sorts t-shirt. Riktigt nöjd är jag iaf! Har varit hur kul som helst, kom hem kring 7 kanske? Niklas följde med mig hem och sen låg vi bara och såg tv, det tär på en att gå på stan så länge så det var skönt att slappa. Senare så for han och min fina vän Anna kom och var med mig ett tag, nu när hon har farit hem så tror jag att det är dags att gå och sova känner mig gode så trött. Tror att det blir att städa lite imorrn under dagen och på kvällen blir det Harry Potter med Emma och Gustav. Ska även sova hos Emma efteråt, ska bli riktigt mysigt! Som sagt så leker livet just nu, kan inte må så mycket bättre med tanke på att det är sommar och all bajsallergi förstör allt. Men ska ta vara på varje sekund av detta sommarlov till att vara med alla fina människor!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0