Noll koll

Var visst ett tag sen jag skrev här, har hunnit med rätt så mkt ändå. I torsdags så var man och firade Bella som har fyllt år, vi hade en massa tävlingar och sånt. Riktigt kul var det! Sen åkte jag hem med Niklas, sen har jag varit med han i helgen väldigt mycket. Även Joel, John, Emma, Gustav, Marcus och Tobbe hant jag träffa för nån dag sen. Då var vi vid hamnviken och grilla åh myste på! Igår så var jag först med sötlinn ett tag, senare så åkte jag in till staden och var med Oscar, Johan och Niklas. Efter ett tag så for vi till typ till grönan och badade, då var även Emma och Isac med. Riktigt roligt var det iaf! Idag så ska jag nog till Älvsbyn ett tag, hade tänkt cykla så får se hur det går. Tog ju bara två timmar att cykla till stan så.. hehe xD
HAHA! Johan och Niklas som var galet snälla..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du gjort frida? ;)

2011-07-17 @ 23:36:14
URL: http://emmmasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0