Smile

Idag vaknade vi kring 11 kanske sen for vi ju ner till älven där vi bada, bastade, åkte vattenskidor och typ en gummiring. Riktigt roligt har det varit iaf! Sen nu på kvällen så kom anna hit, haha jag och anna får alltid så smarta ideer när vi är med varann. Vi for och cyklade en ganska så bra bit, in på en väg som tog oss fram till en sjö. Vi lämnade cyklarna och bestämde oss för att gå runt till andra sidan sjön eftersom att den sidan vi var på var skuggig och andra sidan solig. Vägen till andra sidan kanske tog en timma, blev grymt blöt om fötterna kan jag säga. Skorna var dyngsura! Men galet roligt var det, har alltid så roligt med dig Anna Nilsson! Imorrn blir det pdol och även på lördag, ska bli nice. Ska gå med min finaste niklas<3 Kommer några bilder snart när jag sitter vid den andra datoren. Ni får ha det nice. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0