Coconut Tree

I fredags så for man och tältade med klassen, det var faktiskt ganska roligt ändå. Men inte mkt sömn fick man, så i lördags kom jag hem kring 11 sen sova jag till typ 4 nån gång. Senare på kvällen kom Nikke hit, vi såg film ett tag sen gick vi och sov. Idag så kom Malin och Petra hit, riktigt kul att träffa dom, det var ett tag sen sist. Efter det så for jag och Nikke in till stan, där träffade jag Tova och vi hade det trevligt medans Nikke cyklade. Fick mig en lyxshake från Max också, så sjukt god den är! Och det där om att jag skulle vara duktig och ta några bilder så vart det inte.. glömde ju kameran. Duktig tjej! Kom även på idag att balen är på tisdag! Börjar bli riktigt nervös.. Men det ska nog gå bra, har ju Niklas. Också tror jag att det kommer bli riktigt kul! Nä men ska gå ut och göra nå, har ju varit helt galet bra väder idag. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0