Ledig!

Hade turen att bli ledig idag från jobbet, kände att det behövdes. Har ont seriöst överallt, blåsor i händerna är sådär lagomt roligt. Sen fick jag veta att jag bara ska jobba ungefär 5 dagar till tror jag det var, eftersom att vi nog hinner bli klara med alla hyggen som vi ska göra. Så min sommarjobbs period består av 8 dagar, inte helt fel det kan jag säga. Var iaf med Niklas igår på eftermiddagen, vi cyklade till Marcus. Hihi duktig som man är så lyckades man cykla ner i diket, det var lite kul. Sen måste jag berätta att där vi var och planta igår, hitta vi ett björnspår! Tror ni jag blev lite skraj xD haha. Eftersom att ja fick veta imorse att jag var ledig så har jag varit vaken sen 7, var för lat för att orka gå och lägga mig. Så jag har hunnit klippa gräset (som kanske inte var så smart när man är allergisk) sen kanske jag ska gå ut och måla lite granna, får se vad man hinner med. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0