Knapra försiktigt!

Balen igår var kul! Movits var helt galet bra alltså och sällskapet var ännu bättre. Näst sista dagen i skolan idag, så himla skönt! Vi fick veta lite betyg och sen fick vi fara så jag gick på stan med massa folk, blev att jag köpte en klänning från Bik Bok som var på rea. Inte helt fel det nä! När man kom hem så låg man ute och sola ett tag, inte allt för länge. Rädd att jag kanske bränner mig.. For ut och körde lite moped, körde till Sikfors en sväng och sen for jag till tjärn där det var folk och badade. Träningsskjutit har jag också hunnit med nu på eftermiddagen, gick ganska dåligt faktiskt. Skjöt med kula på en älg som rörde sig, svårt var det iaf. Nu gluttar jag tv, är så grymt seg efter gårdagen så det blir nog att gå och sova lite tidigare. Imorrn blir det lekar i badhusparken med klassen, låter som en trevlig avslutning på ett jobbigt första år! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0