Chokladbollar:D

Hej frida sitter och byter om, hon har dörren uppe och det verkar intressant att gå in där. men jag vet inte om jag vågar för hon kan karate och 16 andra farliga ord. Annars så sitter vi hos emma och degar, vi inväntar CP-oscar som ska vara med oss. Emma har lärt sig burka, det gick väldigt bra. Därimot den där frida kan inte burka, hon kan mäjligen öppna en burk men inte burka med en skoter. SÄMST. Imorgon ska bästemma skjutsa hem tjockfrida, det kommer nog bli en guppig resa, som tur är följer jag detta briljanta par med flickor och får se själv hur de failar. DEt kommer säkert bli kul, nu vet inte jag vad jag ska skriva, allt detta med bloggande känns relativt gay, så jag tror jag lägger ner min verksamhet:D Frida är lite bra ändå hon ville att jag skulle skriva det, jag kan ju vara snäll med henne också fast hon är ett troll :) //////////Gustav Nilsson :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0