gästblogg :) ♥

Hejjhejj :)
nu gästbloggar jag på fridelii's blogg, hoppas ni läser fridas blogg :)
jag har ju själv en blogg och den måst ni ju självklart kolla in [HÄR KAN NI TITTA IN HOS MIG] <3
nu sitter frida här breved mig och tittar på.. Hon säger att hon itt vet hahahahha :D <3
hahah, så söt ;)
Nu får ni en intervju med frida och mig :)
Linn frågar: Vad har du gjort idag?
Frida svarar: Kört skoter!
Linn frågar: Mer då?
Frida svarar: Ingenting!
Linn frågar: Vad ska du se på tv ikv?
Frida svarar: Mäh! Itt vett ja :D
Linn frågar: Okej
Frida svarar: Nu ska jag gå och äta,, MUMS! :)
Haha. nu fick ni en liten intervju! ;)
nu sprang frida ut till köket och skulle äta, hon såg ut som en pingvin :D <3
Men nu ska jag lägga upp en bild som frida kommer döda mig för ;))
Hadetbarabra!! :)
Pusstjaaa// Linnsanlinnsan ;) <3
Hoppas inte hon dödar mig tror itt de för Hon var ju sööt :) ♥
sweetheart :) ♥♥♥ hejdå!

Kommentarer
Postat av: J-man

är det inte Jon man skymtar där i bakgrunden? :D he is beast :)

2011-03-15 @ 21:23:39
Postat av: snelhest :)

är det inte hövdingen man skymtar i bakgrunden? :D he is beast! :D nice wtf-face på dig schläggan ;)

2011-03-15 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0