Han är en trädkramare, en äkta miljökämpe!

For igår till Emma typ vid två halv 3 kanske? När jag kom fram så gick vi ut i stallet och där fick jag prova rida än en gång! Har ju som blivit lite bätter iaf.. elr så inte xD Men senare på kvällen så kom pojkarna Gustav och Oscar, vi såg film och lite sånt. Blev en tecknad hästfilm vid namn Spirit som vi såg inte bara en gång utan TVÅ gånger, både på svenska och engelska. Sen for pojkarna hem och jag och Emma gick åh la oss. Imorse kring halv 11 kom Gustav, Tobbe, Oscar och Johan till oss med skotrarna, sen drog vi hem hit till Arnemark. Vi for upp på Pålberget och grillade och lite sånt. Har varit så sjukt kul!! Måste definitivt göras om! haha och på färden till Arnemark lyckades Gustav köra fast TRE gånger!! Han lyckades köra in i träd.. Som johan sa ''Han är en trädkramare, en äkta miljökämpe''. Jag höll seriöst på att skratta ihjäl mig xD Har it skratta så mycket på länge kan jag säga, så himla roligt folk att det finns inte. Ni gjorde verkligen min dag. Haha sen är dom ju duktiga på att retas också.. tror ni att jag fick grilla någon korv? Nä dom putta ner dom i elden 3 gånger för mig, tillslut fick Oscar grilla en korv åt mig. Nä men som sagt, har haft sjukt roligt och är så glad för mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0