härligt

Har haft det så sjukt bra idag, efter skolan så for jag, Oscar, Joel, Gustav, Tobias och Ruben och badade i öjebyn. Riktigt roligt var det faktiskt. Efter det for vi och åt på sunes, orkade nästan ett helt skrovmål. Känner mig lite duktig. Sen gick vi på ica och köpte lite godis och mötte upp Emma, sen gick vi till Oscar och då kom Johan också. Hos Oscar har vi bara sett film och flummat på som vanligt. Har varit hur kul som helst, det måste verkligen göras om! Sen det där med att jag ska lägga upp bilder så går det typ inte, det är någonting knasigt så jag kan inte lägga upp bilder.. Menmen.. Ja ska iaf se lite film nu och sen sova. Tack alla underbara människor som gjorde min dag idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0