I brist på annat..

AVSLUTA MENINGEN.

Jag saknar -
personer som inte finns i mitt liv längre.
Min bästavän - Anna Nilsson
Jag pratar - mycke
Jag skrattar - knasigt
Jag tycker om - godis
Jag avskyr när folk - är jobbiga
Mina närmaste vänner är - många!
Min första vän hette - Linnea kanske? kommer inte ihåg vem det var
Min första kärlek - Andreas Johansson
Kärlek är - fint 
Min favoritfilm är - ingen speciell
När jag borstar tänderna - borstar jag tänderna
När jag lagar mat - brukar inte laga mat
Jag är rädd för - kryp

Den värsta känslan är - att man har glömt något men man kan inte komma på vad
jag vill - utomlands
Jag är bäst på - det mesta
Jag är sämst på - inget alls
Jag kommer alltid att vara - mig själv 
Det finaste som finns - är himmlen
I sommar - ska jag bada
Sist jag grät var - kommer inte ihåg
Jag kan - massor
Min mobiltelefon är - silver
När jag vaknar på morgonen - är jag trött
Innan jag somnar - är jag trött 
Just nu tänker jag på - att det ska bli ganska trist med skola imorrn
Den fulaste som finns är - ingen
Jag har aldrig - sett star wars
Idag har jag - kört skoter och grillat
Jag vill verkligen - ha en hund!

Kommentarer
Postat av: Gn:D

Ja du är ju allt bäst du frida;) fattar inte hur man kan va så bra :D

2011-03-23 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0