Life goes on, with or without you.

Kom hem kring halv 3 idag, övningskörde till Linn. Vilket gick hyfsat bra ändå, måste verkligen ta tag i det här. Är ju som inte en naturbegåvning på att köra.. Sen kring 7 for jag och tränade och nu har jag nyss kommit hem. Ska gå och duscha sen se lite tv och sova. Hoppas på en superdag imorrn, blir visst att fara och bada sen blire film med finfolket, mysigt värre. Ska bli skönt med helg, önskar dock att det var lov. Känns som att dom närmaste veckorna kommer bli jobbiga, den här veckan har varit jobbig. Men ja.. det kan alltid bli bättre. Haha jo jag gick på stan ett tag idag med Oscar, Gustav och Emma. Duktig som jag är provar ja en klänning som jag sedan inte får av.. Emma får komma och hjälpa mig genom att dra. Lite senare upptäcker jag en dragkedja på sidan, man känner sig ju inte så värst duktig då. Men fick av den tillslut med mycket hjälp. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Pluto :D

HAHAHAHAHWLERHOEKHOERKH första kommentaren :D

2011-03-18 @ 08:24:05
Postat av: Oscarr

hahah av min hjalp jaaah

2011-03-18 @ 08:25:25
Postat av: Marcus

Hahah! Lät som en trevlig dag. ^^ Du är ju som så smidig. :P

2011-03-18 @ 11:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0