Alltså är det verkligen hjärnan man tänker med?

Lördag idag, härligt! Blir att snart dra iväg till farmor i Öjebyn, hade även tänkt stanna kvar och vara med Emma. Vi hade tänkt sola och sen förbereda lite inför redovisningen som vi har på måndag tror jag det var. Haha jo tänkte berätta en fin sak som hände mig i torsdags. Jag fick åka hem från stan med Nikke och Marcus, själv satt man i baksätet. Jag somnade inte, men jag blundade iaf.. Sen känner jag hur bilen tvärnitar och hur Nikke och Marcus skriker. Självklart så skriker jag också, jag blev skiträdd. Sen börjar dom bara skratta, så himla ''snälla'' dom är. Jag lovar Nikke, att du kommer få igen tusen gånger värre. Hihihi vänta du bara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0