duktigt niklas!

Skolan idag har varit sådär, har haft så grymt ont i magen.. Varför ska man alltid, varje månad, tre dagar behöva lida? Efter skolan blev det dock bättre, for med finaste Emma och solade i öjebyn och sen fikade vi. Var grymt rädd när jag låg där, hatar trånga utrymmen.. Men nalta färg fick man iaf. Efter det så rullade jag vidare till min finaste, har nyss kommit hem där ifrån. Hos nikke så for vi ut och körde med deras fina bil på åkrarna och tror ni inte att nikke lyckades köra fast, hihi så himla söt han var! För jag bara skrattade åt han medans han var lite smått irriterad. Haha, men vi tog oss lös tack vara några snälla grannar. Även mina grymt starka muskler var till stor hjälp även denna gång.

Kommentarer
Postat av: ida

anmäl dig gärna till dagens blogg! :)

2011-05-20 @ 12:31:14
URL: http://idaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0