tjatja bloggen

För det första, ja niklas du får gärna skjutsa mig till Australien med räsern!:) Och Linn då drar vi direkt;) Nä men torsadg idag, betyder att man är ledig. Awesome! Men har dock ingen aning om vad jag ska göra , förutom jaktprovet ikväll.. Känner mig inte nervös..Än iaf. Äh man får hoppas på det bästa. Jag menar jag har ju pluggat och allt, så nog borde ja klara det. Får se vad jag ska hitta på nu då, kanske far in till stan. Ska fixa lite grejer till balen. Verkar aldrig ta slut med grejer att fixa, men är helt säker på att det kommer bli hur grymt som helst! Kanske bloggar ikväll och berättar hur det gick på provet. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Linn :D

okej, packa grejerna så drar vi, fråga om jag också får åka med nicklas? :D

men vi drar snart då!

2011-05-28 @ 10:02:28
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/
Postat av: Linn :D

okej, packa grejerna så drar vi, fråga om jag också får åka med nicklas? :D

men vi drar snart då!

2011-05-28 @ 10:02:51
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0