YES!!

Jag klarade provet! Har en grymt skön känsla just nu, tror den kallas lättnad? Nä men är iaf grymt glad, nu äre ju bara uppskjutningen kvar. Tror att det kommer gå skitbra. Gruvar mig lite för miljödebatten imorrn bara.. Är inte så extremt duktig på att debattera, så jag känner mig inte alls taggad till det. Men ja.. får hoppas på det bästa. Blir nog att fara och sola imorrn också efter skolan med Emma. Haha kanske prövar på att stänga solariet helt nu xD är sjukt rädd att locket ska fastna och att jag inte tar mig ut.. Haha men jaa. Ska gå och plugga lite till debatten imorrn så får vi se hur det går. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :DD

du det kommer ju att gå super nu när du har flyt ;) hihi :D

2011-05-26 @ 23:05:26
URL: http://emmmasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0