Todayyy

Sitter just nu i sängen och degar lite granna, sådär lagomt skönt. Efter skolan idag så gick jag in till stan för att möta upp morsan och Johan, gick med Gustav och Emma in till staden. Har påbörjat handlandet utav julklappar och det går framåt! Börjar med dom som det är lättast att hitta saker till, som tex morsan och farsan, då får man mer tid till dom som det är svårare att hitta nå åt. Hittade även någonting jag önskar mig, ett jättefint silverhalsband, vart väldigt sugen på det.
Tråkig sak som hände idag var att jag spräckte mina favorit byxor, så nu är det hål mellan benen på dom.. Fett tråkigt faktiskt, så nu måste jag köpa nya jeans.. Är inte alls sugen på det, känner mig så grymt snål! Kanske tar tag i mina sykunskaper och lappar ihop dom på nåt vänster och fixar nya brassor sensenare! Och sen äre ännu mer skit att jag har fått ont i halsen och sen att min nacke och mitt huvud tar död på mig är inte så kul det heller! Men det blir nog bättre, ska försöka göra en tidig kväll idag också.
Inte bara ett halsband jag vart sugen på heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0