I will never ever let go.

Tyska provet idag gick faktiskt ganska bra ändå, ska inte säga någonting.. Helt plötsligt när man har tyckt det har gått bra så kan det ha gått skitdåligt! Hahah. Blev att stanna kvar på skolan idag ett tag och plugga med Linnie, Emma och Cissi till nk-provet vi har imorrn. Känner mig stressad och lite smått nervös, men jag tror på det bästa.
Efter ett tag av pluggande vandrade vi (Emma, jag och Linnie) in till staden för att besöka indiska. Har sett en skitsnygg ring där som jag så gärna vill ha, men jag köpte den inte.. Ska nog göra det lite senare. Blev dock att äta en hamburgare, sjukt gott!
Kom hem kring 6, besökte duschen en snabb sväng, och nu sitter jag här i sängen tjockt redo för att sova. Men det ska jag inte göra, blir lite pluggande och sen Grey's istället. Efter det blir det godernatters! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0