“Promise me you'll never forget me, because if I thought you would, I'd never leave.”

Dagen idag har varit helt okej faktiskt. Hade med mig fika tillsammans med Victoria som vi bjöd på under mentorstiden, vart kvar rätt så mycket fika som jag sen efter skolan gick med till pappa på hans jobb. Glad vart han åt det, även hans jobbarkompisar.
Gjorde omprovet idag i matte, gick hyfsat bra. Hoppashoppas på att inte behöva göra om det igen!
Var på en galet bra föreläsning idag med Tomas Fogdö, rekomenderar verkligen att ni ska fara och lyssna på han om ni får tillfälle.
När jag kom hem så vart det middag hos mormor och morfar, lika gott som vanligt kan jag säga. Sen har jag pluggat som en tok, skrivit klart en recension och nu försöker jag få någonting gjort på min nk-inlämning. Det går framåt, känns verkligen skönt att det är två dagar skola kvar och sen lov. Som att jag ska göra mycket kul under lovet!
Nu blir det lite mer nk, sensenare Grey's och sensensenare sova.
Nog vart man lite småsugen på Mallorca igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0