Snottade denna grej från Anna, har man tråkigt så har man!

ALLMÄNT:

Namn: Frida
Piercingar: öronen 
Tatueringar: nej, men har tänkt göra 
Längd: 1,72 kanske 
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tänker du på självmord: nej
Vilket shampoo använder du: svart flaska med grön kork
Vad är du rädd för: trånga utrymmen
Gillar du att tvätta: kan typ inte tvätta
Gillar du Berg-och-Dalbana: har ingen aning, aldrig åkt


SENASTE:

Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: kommer inte alls ihåg
Låten du lyssnade på: Made of - Nause
Låten du hade på hjärnan: ingen aning
Låten du laddade ner: Made of - Nause
Personen du ringde: pappa
TV program du tittade på: jag vet inte riktigt
Personen du tänkte på: Emma :D
Bok du läste: Chalk line
Personen du fick mail av: facebooken
Personen du fick brev av: får tyvärr inte brev så ofta
Personen du fick sms av: Niklas 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nyss

FAVORIT:

Mat: vad svårt, men.. Älgskav och potatismos
Låt: Ännu svårare, har ingen speciell. Men den som är mest nött just nu är Delight and Angers med In Flames.
Sak att göra: vara med mina underbara vänner och min finaste pojkvän
Sport: spelar ingenting, men om jag hade gjort det så hade de vart innebandy elr hockey!
Dryck: just nu är det faktiskt vatten
Kläder: någonting skönt
Film: ingen som helst aning
Bil:

ANTAL:

Gånger du varit kär: riktigt kär har jag varit 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång
Hjärtan brustit på grund av dej: 2 tror jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen aning, typ aldrig
Ärr du har på kroppen: ett fint ärr på läppen har jag, sen har jag ett antal små



ÖVRIGT:


Vad har du gjort idag: varit med Niklas och Linn, sen slöat
Var det kul: helt klart!
Hur tidigt stiger du upp: när det är skola 6 eller 7, under helgerna, efter 10 nångång
Gillar du att slåss: nej inte direkt
Vad ska du göra ikväll: ingenting alls
Är du seriös: för det mesta ja
Vad är du allergisk mot: grääääs
Var har du ont: halsen
Använder du hårspray: nja, typ inte
Kan du stå på händer: nej.
favoritserie: just nu är det Grey's Anatomy som ligger bäst till, byter ofta

Kommentarer
Postat av: Hubert

Du skulle ha haft "Använder du nässpray: ja, typ hela tiden" whopwhop;):O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0