-You know what, you can’t see it, but underneath my sunglasses, I’m rolling my eyes.

Skolan idag var helt okej, har inte hänt något speciellt ändå tror jag? Kommer inte ihåg iaf. Åkte med morsan hem så då fick jag övningsköra, längtar nå så grymt mkt tills man får körkort! Ja iaf så for vi och åt hos mormor och morfar direkt när vi kom hem, mormors köttbullar är inte och leka med. Dom är hur goda som helst kan jag säga! Min lilla kusin Linn var också där och hon följde mig ner och hjälpte mig att städa. Tack för det Linn! Nu sitter jag här med Johan och Tiff och lyssnar på när dom spelar gitarr, låter väl helt ok. Ha en skön kväll gott folk, puss.

Kommentarer
Postat av: Linn :)

hehe, äh de var så lite så, men vi hade kul! :) <3

2011-09-18 @ 09:56:11
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0