Ännu en söndag

Min lilla Niklas sov här inatt och igår kväll så for vi först en sväng till stan och köpte lite godis och sen vidare till Marcus där det var lite folk. Sensenare for vi hem och såg lite film. Nu när Niklas har farit vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vart som lite slö. Hade tänkt göra matte men då kom jag på att jag it fattar nå!?!? Så ska höra lite med Emma imorrn om hur det här med matte fungerar liksom. Nu kom Johan nyss hit och sa att han och Leonard ska spela cod här nere, så jag hoppas på att få testa lite granna. Är faktiskt lite duktig ändå tycker jag!
Sen såg jag ju att Idol börjar ikväll, jag tycker att det är ett mysigt program. Önskar att jag också var duktig på att sjunga. Men ska väl göra nå vettigt nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0