Klantig tjej!

Dagen började lie småmtt knasig när bussen strejkade vid dollar store i rondellen.. Inte för att det hade varit så jättetråkigt att komma försent till skolan, men som tur var så kom det en buss efter oss som vi fick åka med. Dagen fortsatte med mentorstid=fika, det var hur gått som helst kan jag säga! Haha måste berätta om hur klantig jag var. Jag och Linn gick till några soffor där Gustav och Emma satt, smarta jag skulle kliva över soffan från baksidan och sätta mig i den när min fot hakar fast i ryggstödet. Detta leder till en hård dunst baklänges ner i soffan och sedan en hård smäll med bakhuvudet i bordet som står alldeles bredvid. Vilken himla förnedring, där ligger jag med benen rakt upp i luften och smärta i bakhuvudet och håller på att dö av skratt (även Linn och dom skrattade åt mig kan jag säga). Ett mycket brutalt fall kan jag säga! Nu har jag snart gjort klart min labrapport, överviktigt kul att plugga..
Vi har även lekt med stenar idag på geografin.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen åh så glad man såg ut då xD

2011-09-14 @ 20:04:11
URL: http://emmmasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0