Blä för russin!

Skolan idag har varit helt okej, fick så ont i halsen och i huvudet. Var väl sådär lagomt kul liksom.. Vill verkligen inte bli sjuk, så det är väl bara att ta det lite lugnt så he it blir värre.
Första lektionen för mig både måndagar och tisdagar är medicinsk grundkurs som jag tycker är hur intressant som helst, så det är helt okej att lektionen är i 2 h! Idag så fick vi se en jättehemsk film om en kvinna som hade ALS, sjukdomen drabbar musklerna i kroppen. Tillslut får man svårt att andas, prata, gå ja allt som man vanligtvis tyckte var jättelätt blir helt plötsligt jättesvårt...
Ja nu när jag nyss har käkat lite middag så hade jag tänkt plugga lite matte, så får se hur det blir med det. Ni får ha en trevlig kväll, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0