5 April

Vill börja med att säga grattis till Oscar Brändström som fyller år idag, så grattisgrattisgrattis! Hoppas att du får en bra dag och att du har det kul i Kåbban, förväntar mig att du kommer hem så att man hinner träffa dig någon gång under lovet iaf!
Har nyss ätit och för ett tag sen var jag och hämtade brorsan och några som hade varit och lanat i sikfors. Vet inte vad jag ska göra idag, packa lite grejer till imorrn då man beger sig mot Arvidsjaur för en helg där. Känner mig väl ganska så taggad, känns dock sjukt tråkigt att ingen kompis ska med elr så. Men mysigt kommer det nog ändå bli med familjen.
Känns väl typ som en ganska dryg första dag på lovet, alla bara åker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0