Båtbygge och myspys

Nyss kommit hem, kändes grymt skönt att få sluta nästan 3 timmar tidigare idag.
När jag hade slutat så gick jag in till stan, fick med mig en kjol och träningskläder så nu börjas det. Hurtigare tjej hoppas vi på!
I bussen påväg hem satt jag och pratade med min goda vän Gustav och då kom jag fram till att jag ska bygga en båt, en stor fin eka som inte ska sjunka. Blev grymt taggad och jag tror faktiskt att det skulle kunna gå, man har ju en pappa som är gode duktig på sånt så han kan ju säga hur man ska göra.
Skulle vara galet kul att få ro ut i en båt som man har gjort själv, så jag hoppas att det blir så! Isf vill jag börja redan nu för jag slår vad om att det är gode mycket jobb!
Längtar tills pappa kommer hem så jag får prata med han om mina planer!
Längtar även efter min kille som ska komma och mysa med mig idag, vi hörs! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0