DNA-molekyler hit och dit

Pluggarpluggarpluggar nk just nu, eller nu har jag en paus eftersom att jag har pluggat sen jag kom hem, typ! Känns bra att få någonting gjort iaf. Hade tänkt fara ut och springa men det regnar ju typ.. Får bli imorrn ist och jag lovar att jag kommer göra det, känner verkligen att min kondition måste bli bättre. Funderar på att ha godislöfte eller nå också, har ätiti så sjukt mycket godis dom senaste veckorna och jag är bara sugen hela tiden. Inte bra alls..
Vart grymt sugen på att gå och boka för att göra en tatuering, vet ju vad jag vill ha och så. Kanske är bäst att göra det så att man får någon tid inom en snar framtid.
Gode töntig men ändå cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0