Candy

Sitter och kollar på lite gamla kommentarer som jag har fått här på bloggen, jag har ju allt bra fina vänner! 
Sitter just nu i soffan och chillar lite granna, kollar på lite tatueringar och lägenheter. Är grymt sugen på att flytta till lägenhet och på att tatuera mig. Bara att försöka hitta någonting bra.
Blir nog mest troligt att gå och lägga sig tidigt för att man börjar tidigt imorrn och för att jag har en sån huvudvärk! Funderar på att köra bil, men får se hur det blir med den iden. Måste iaf tanka den nångång. 
Päronen åker ju bort imorrn så jag och Johan blir själv hemma tills på söndag, kommer bli ganska skönt ändå tror jag.
Längtar lite tills på fredag då jag har bestämt mig för att äta godis och chips, kanske bakar kladdkaka också, är sååå sugen! Men har varit duktig och inte ätit nå godis sen jag började skolan, kom dock fram till att en gottedag i veckan är okej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0