Hello

I fredags blev det en shoppingdag i Luleå och Piteå med min söta. Hittade en hel del fint kan jag tala om, kändes bra att få uppdatera garderoben med lite nytt inför skolstarten. Nu låter det som att jag ser fram emot den, vilket jag absolut inte gör, är väl bara en anledning till att få köpa nya kläder.
På kvällen blev det grillning med Niklas, Anna och Hampe. Vi spelade även lite kubb/volleyboll och grabbarna badade även i tjärn.
Lördag åkte vi till stan för att se watercrossen, grymt coolt säger jag bara! Men sjukt tråkigt att det spöregna typ hela tiden. På kvällen blev det cruising med Nikke och lite annat folk som man träffade. 
Idag har vi inte gjort sådär jättemycket, men nu ska vi snart bege oss mot stan för att gå på bio, The dark night. 
See ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0